Voor het kleurplan van de showroom ‘Meijs Wonen’ heb ik me laten inspireren door het kleurpalet van overheerlijke Latte Macchiato, Cappuccino en Espresso…

Een showroom is constant in beweging. Naar aanleiding van mijn beursbezoeken en verschillende interieur evenementen, heb ik weer boordevol nieuwe ideeën. Deze nieuwe ideeën en ontwikkelingen wil ik natuurlijk ook terug laten komen in diverse presentaties waaronder de showroom van een meubel winkel! Want op deze manier kun je klanten natuurlijk ook het beste inspireren.

 

Een kijkje in de verfkeuken

                 

Als kleurbeeld was ik op zoek naar een nieuwe warme kleursfeer passend bij de nieuwe meubels en accessoires, die ik tijdens mijn beursbezoeken in Keulen en Frankfurt heb verzameld. Tijdens deze zoektocht werd ik enorm geïnspireerd door het warme palet van koffie- en karamel tinten. De combinatie van kleuren en natuurlijke materialen zoals wol, leer, rotan en hout resulteerde in een ‘warme Bohemian woonstijl’.

Heel trots op de mooi selectie en mix van kleuren, meubels en accessoires van o.a. Leolux, Cassina, Linteloo, Arco, Moooi, Hay, Rolf Benz, Walter Knoll, Brokis, Pols Potten en Leolux.  Opzoek naar inspiratie?

 

Het Coronavirus houdt ons allemaal bezig

De wereldberoemde meubelbeurs ‘Salone Del Mobile’ in Milaan, die in april plaats zou vinden is uitgesteld tot juni 2020. Alle grote internationale evenementen zijn uitgesteld en betekent dat er een nieuwe manier van communicatie zal ontstaan.

Bron: Dezeen magazine maart 2020. Coronavirus: Carte blanche voor een nieuw begin?

 

In een interview op 9 maart jl. met L. Edelkoort van het New York forecasting agency. Komt duidelijk naar voren dat dit virus zal leiden tot een reset van waarden en normen. Met een groot cultureel en economisch effect. De effecten op het milieu en minder uitstoot C02 zullen ook merkbaar worden.

 

Veel succes en zorg goed voor jezelf!